Rabu, 16 Februari 2011

segala2nya kerana ibadat kpd Mu

assalamualaikum smua.hai apa khabr?ana harap kamu smua sht dsisi Allah swt..dpt mnyempurnakan segala perintanhNya dan juga mnjauhi segala laranaganNya..insayAllah..mudah-mudahan kita tergolong orang2 yang beriman..
Hari ini ana sangat2 letih..pada siang hari selepas jew bgn subuh..ana mandi n solat seperti biasa.selpas tu mcm biasa la...tdo la blik..heheh..smbng mimpi tu...eheheh...tp mmpi tu dah xsama dgn mmpi pertama..aduhai sedih snguh..huhuhu..potong line btol la..=)..tp takper itukan khayalan mmpi..kalau adik2 perasankan mimpi ini melalaikan kita untuk bangkit pada wktu subuh...yea nya permainan syaitan yang mnyuruh kita nie smbung tdo lg..btol x?masyaALLAH...syaitan ni memg teruk,smpaikan berusaha ntk mnyesatkan mnusia,melalaikan kita drpd mngingti yang Maha Esa..ALLAH..selpas bgn pada jam 9.00 pg ..ana siap2 la ntk ke kelas pda pg tu...huhu..tiba dikelas mcm biasa,,bkak buku,potpet2 kat blkng,ttp buku,kluar kelas n then makan lpas tu kelas lg..rutin yang sama dan sbgainya...bila tiba drumah bukak buku smula...terus tak fahm...adoi..ruginye...eii setan ni...(jgn gnggu aku blh x) heheh..tp apapun ana beusaha juga ntk fham apa yg ana pelajri pada siang td..
Banyak sungguh kerja yang perlu disiapkan ...ish3...mcm dah kerja plk kan..huhu..smpaikan tak tdow mlm dibuatnya...
ESOK KELAS GANTI PULA....KELAS AGAMA ..seronoknya....dan juga kelas marketing..huhuhu....produk xdpat lagi nk buatnye..tengah fikir la ni..huhu...ada sapa yang blh tolong ana..hhehehe..
semua ni kerana ingn belajar,mnambah ilmu pngthuan dan sbagainya..insyaAllah..btol x?
kene la kerja kuat sikit..huhuh..untk bekalan,,,=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan