Ahad, 24 April 2011

Alhmdlh....
rasa lega hati  ni ...rasa aman dan tenteram,...subhanaAllah...sungguh besar Nikmat yang telah Engkau berikan kpd aku...
er..sudh lama ana tdik update blog ana ni....skrg ini la masa ana...nk berkongsi cerita kpd kalian...
ana skrg sedang cuti semester...phk IPT bg para pelajar bercuti selama 1 bulan je...huhuhu..tp xmngapa la...kdg2 mmbuatkan ramai studnt mngeluh pnjng..knp uniten bg tmpon 1month j bercuti...bg la lama skit...
baru best nk buat kerja ...
cari duit poket untk sem akan dtg...ini tdk..huhuhu...
tp ana tetap cool...hehehe....sabar2...sbb barangsiapa yg sabar akan mndpt kelebihan dr padaNya..
er....smasa ana cuti..huhu...byk jugak aktviti yg ana buat ...antaranya tido la..eheheh...topak smasa bljar dlu...hehehe...tp tido lama2 pon xblh..tak baik untk kshtn kita..
aktiviti ana smasa cuti ni..byk jugak undgn yang ana dpat..conthnya beri ceramah agama erti kata lain iaitu tazkirah..dan mnjd penceramh di sekolah2 rendah yag berdekatan...
byk pngalam yang ana dapat..ta kira dalaman atau luaran..fizikal ataupun mental.
cara pndekatan kita nk bersama dgn org ramai perlu mmpnyai skill atau kemahrn...
sungguh seronok dapat layan kerenah kanak2...mnghubirkan hati sbnrnya...mcm xdpt dipisahkan..hehe...jika ana atau kalian mmpnyai sifat kasih syag pada anak2 ..tunjukkanla...bukan mudh mmbr dan bukan mudah untk org menerima...
sift syg adalh smulajdi mnusia...yg xdpt dipshkan lg...
selain tu jugak dpt dgr luahan hati kanak2....
mndgr pndpt mereka...
dan juga mmbri kata2 perangsang ntk mereka berjaya....
harapan kita smua inginkn 1 kejayaan...
mnjd hamba yag sntiasa beriman kpd Nya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan