salam smua..hai...apa khbar anak2 ku..permata hati ku..shbtku....
adakah kalian sht..
smoga berada dlm ksh syg Allah ya,,
bagaimana dgn cuti kalian...bgs ngak..haha
ana mcm biasa la...tido+makan=doan..hahah
bila tnyer sama ana buat apa..doan la jawapannya..haha
mlas nk gab byk sgt..ana mahu cerita ..hahah
ini hali ana akan k thailand..wa..best nye..dpt jalan2...tp doan tidk lupa...ehehhe...jika tidak doan nnt hbs barag2 di thai ana beli ntk kalian...(habs duit)ahhaha...
kesbukan kota thai amat la bz sprt d ngara2 lain...china,india,indo,malysia,vtnam..perh mmg terlalu sibuk...ramai yg berpusu2 mnjlkn kgiatan ekonomi harian merka,,mnjual ada yg bekrja sbgai profssion.waaa..gantang skali kan..hahaha
masa d kota ..ana mahu beseluar,bj,beg barag2 laki...mmg ana nk beli..bila fkr byk kali...di mlysiakan dh ada..tp hati ni mmbrontak nkkan brg tu gk..hahaha....akhr nye ana mmbeli nye dgn mmbyr 100bath j..hahaha
dpt 3 brg..glew ...mana ada org bsns mcm tu,tp dsbbkan pandai mnawar n puji2..ahahaa..dpt la..heheh..untg x jd kaki bodek dgn warga asing..hahaha..
blik j mlysia..kawan2 tnyer beli kat mana..ana ckp beli kat mlysia..ahaha..sbb apa...sbb brg tu smpdn j kot..apa la...
lau korg nk beli bju o sluar gred A kualiti pnyer..g la ngara jiran..mmg byk..korg kene la pandai plh..lau x kene tipu jew tau..heheh
Tiada ulasan:
Catat Ulasan